Forum Opinie Pracowników Mahle Strona Główna Opinie Pracowników Mahle

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

było o kobietach, teraz faceci
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Opinie Pracowników Mahle Strona Główna -> Opinie Pracowników Mahle
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gosc
Gość






PostWysłany: Sob 22:35, 05 Sty 2013    Temat postu: było o kobietach, teraz faceci

Pracuje w mahle juz jakiś czas i spotkałem się już z paniami które lubią dawac. Wszyscy kumple sie z nich smieją a ja jestem ciekaw komu one dawają. Który za placami się smieje a naprawde ozorem myje podłogę jak się laska do niego uśmiechnie. Mam podejrzenia co do jednej osoby, a może rzeczywiście jest ich więcej?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 23:10, 05 Sty 2013    Temat postu:

Taa, głupotami się zajmujcie/interesujcie i jeszcze narzekajcie, że mało zarabiacie...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 1:00, 06 Sty 2013    Temat postu:

Bo to już tak jest że jak jest dawca to musi byc tez chentny biorca. inaczej organ sie nie przyjmie he he
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hm
Gość






PostWysłany: Nie 13:56, 06 Sty 2013    Temat postu: Brukowiec

Znowu jakiś pojeb szuka tematu do gazety.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MIZ
Gość






PostWysłany: Nie 14:47, 06 Sty 2013    Temat postu:

jak juz wiadomo ten zakład zatrudnia bajkopisarzy którzy rozszerzaja wiadomosci swoja marną znajomoscią wiedzy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xyz
Gość






PostWysłany: Nie 15:08, 06 Sty 2013    Temat postu:

za malo zarabiaja to opowiesciami i glupotami dorabiają
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nieroby
Gość






PostWysłany: Nie 17:22, 06 Sty 2013    Temat postu:

A jak taki jeden baran z drugim może więcej zarabiać jak nic w głowie nie ma ?.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 18:06, 06 Sty 2013    Temat postu:

na pewnych dzialach zarabiaja na tworzeniu wymyslanych sensacji moze ktos im za to płaci????
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 19:02, 07 Sty 2013    Temat postu: rozsadny

wiadomo kto te historyjki wymyśla ... panowie z KK którzy wyglądają jak geje ,jak widzimy tych kolesi to śmiać się chce ,nigdy bym tam nie poszedł pracować bo bym się bał ze mnie który w dupsko zapnie ,chłopaki wyglądają jak panienki powinni się zając pracą
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 19:10, 09 Sty 2013    Temat postu:

MIZ napisał:
jak juz wiadomo ten zakład zatrudnia bajkopisarzy którzy rozszerzaja wiadomosci swoja marną znajomoscią wiedzy


Ja pierdziele, kto to zdanie zrozumiał? Chłopie gdzie ty do szkoły chodziłeś? na Ostrowską wieczorowo? Jaki jełop!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 19:14, 12 Kwi 2013    Temat postu:

No dobrze ma taki dyrektor ktory przygrucha sobie Pania Technolog. Wtedy mu nie odmowi i moze cale dnie przesiadywac z nia sam na sam w jego biurze. Razem na powierzchniowej romantycznie w oczka patrzac moga ludzi gonic. Zalosne ale czy ktos cos z tym zrobi ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andersen
Gość






PostWysłany: Pią 21:29, 12 Kwi 2013    Temat postu:

Mysle ze pomalu nawet koty, psy i myszy zaczna dawac na terenie zakladu. Trzeba bedzie zmienic nazwe Mahle Polska na Night club albo conajmniej na brainless&retards: Fabulist familly KK. Jesli ten temat „wyszedl” z obróbki aluminium to na 80% z kontroli. Glosniej tam niz na liniach
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 21:34, 18 Cze 2013    Temat postu:

Nieroby napisał:
A jak taki jeden baran z drugim może więcej zarabiać jak nic w głowie nie ma ?.


Wystarczy, że jedzie na PSA. Tam BARANY nic nie umieją i zarabiają.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 19:16, 17 Sie 2013    Temat postu:

A podobno to kobiety zajmują sie pierdołami...no tylko ze nie w tym zakładzie..masakra..
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 19:21, 17 Sie 2013    Temat postu:

Wszyscy o czymś piszecie a wiecie tak naprawdę o czym? Sa w tej firmie takie świnie które chodza po halach wypatruja kobietke potem propozycja nie do odrzucenia..a jeśli jest odrzucona to juz opinie ma załatwioną i pracy tez sie pozbyła...ciekawe czemu o tym nikt nie mówi?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Opinie Pracowników Mahle Strona Główna -> Opinie Pracowników Mahle Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin